Publicerat April 25, 20197 yr Vad har ni för abonnemang till era åtelkameror? Tänkte köpa en som skickar till mejlen men vet vart jag ska köpa simkort. Mvh David
Publicerat April 25, 20197 yr Författare Kollade på Hylte bas. Där står det att det räcker till 7000 i ett år. Om man i te har fått så många bilder, måste man förnya varje år?
Publicerat April 25, 20197 yr 56 minutes ago daavviid sa: Kollade på Hylte bas. Där står det att det räcker till 7000 i ett år. Om man i te har fått så många bilder, måste man förnya varje år? Ja, det måste man. Det går inte att spara som en "pott" Mvh John
Publicerat April 25, 20197 yr Lycamobile kostar 5 kr i månaden för 100Mb räcker gott och väl.https://www.lycamobile.se/en/bundle/surf-100mb/
Publicerat April 25, 20197 yr 8 minutes ago myran08 sa: Lycamobile kostar 5 kr i månaden för 100Mb räcker gott och väl.https://www.lycamobile.se/en/bundle/surf-100mb/ Kör det på två kameror numera. Funkar finfint. De har tydligen bytt till Telias nät.
Publicerat Augusti 9, 20197 yr På 2019-04-25 at 14:18 redtop sa: Kör det på två kameror numera. Funkar finfint. De har tydligen bytt till Telias nät. Vad kör ni med för inställningar till gprs? Hittar ingenstans vilken port man skall köra med!
Publicerat Augusti 9, 20197 yr 1 hour ago, Borell said: Vad kör ni med för inställningar till gprs? Hittar ingenstans vilken port man skall köra med! Inställningarna för Lycamobile är såhär: Account = LMSE fast med små bokstäver. Port är för kommunikation med mailservern och det beror på vilken mailtjänst du använder. För gmail.com är port = 465.
Publicerat December 21, 20196 yr Hallå! Vilken kamera har ni med Lycamobile? Vi skaffade en billig som visade sig inte fungera... vad ska man köpa för att få det att funka?
Publicerat December 21, 20196 yr Jag har två kameror jag kör med Lycamobile: En Suntek HC-300M och en Dörr SnapShop Mobil Black 5.1 (UOvision med annat namn) Båda funkar utan problem.
Publicerat Februari 1, 20206 yr Någon som vet hur man får en ScoutGuard SG550M-12MHD att fungera med Lycamobile? server? port? apn? (data.lycamobile.se
Publicerat Februari 1, 20206 yr 2 hours ago, HDS said: Någon som vet hur man får en ScoutGuard SG550M-12MHD att fungera med Lycamobile? server? port? apn? (data.lycamobile.se Se mitt inlägg från 9 augusti
Publicerat Februari 1, 20206 yr Ett tips är att testa alla inställningar i en telefon så man ser att det funkar att surfa på den innan man sätter SIM kortet i åtelkameran.
Publicerat Februari 2, 20206 yr Har läst ditt tidigare inlägg och testat kortet i min iPhone där det går att surfa. Server: smtp.gmail.com port: 465 apn: data.lycamobile.se Dessa inställningar har jag. Testar att skicka manuellt och den startar sändning. Kommer till ”sändning 10/10” sen hoppar den tillbaka till 9/10 och sen till 10/10 igen och efter en stund kommer ”Error: -535 sändningsfel, Nätverk upptaget”. Mer förslag?
Publicerat Februari 2, 20206 yr I'm from har Telias kanske man måste ha deras smtprelay1.telia.com som smtp server?
Publicerat Februari 2, 20206 yr Om man använder användarnamn och lösenord mot Anton servern brukar vissa kameror fungera bättre!
Publicerat Februari 2, 20206 yr 4 hours ago, HDS said: Har läst ditt tidigare inlägg och testat kortet i min iPhone där det går att surfa. Server: smtp.gmail.com port: 465 apn: data.lycamobile.se Dessa inställningar har jag. Testar att skicka manuellt och den startar sändning. Kommer till ”sändning 10/10” sen hoppar den tillbaka till 9/10 och sen till 10/10 igen och efter en stund kommer ”Error: -535 sändningsfel, Nätverk upptaget”. Mer förslag? Har du ställt in gmail-kontot att acceptera "mindre säkra appar"? Annars funkar det inte. https://support.google.com/accounts/answer/6010255?hl=sv
Publicerat Februari 2, 20206 yr 30 minutes ago redtop sa: Har du ställt in gmail-kontot att acceptera "mindre säkra appar"? Annars funkar det inte. https://support.google.com/accounts/answer/6010255?hl=sv Testade det nu. Enda skillnaden blev att det står ”Error -5 Sändningsfel...” istället för ”Error -535 Sändningsfel...”. 4 hours ago Galne sa: Om man använder användarnamn och lösenord mot Anton servern brukar vissa kameror fungera bättre! Va? 4 hours ago lindgren sa: I'm from har Telias kanske man måste ha deras smtprelay1.telia.com som smtp server? Skall testa om det gör någon skillnad.
Publicerat Februari 2, 20206 yr 7 hours ago HDS sa: Va? Telefonen rättstavade visst fel... Om man använder användarnamn och lösenord mot e-postservern(SMTP) brukar vissa kameror fungera bättre!