Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Prag

Featured Replies

Publicerat

Nån som har koll på utbudet av jaktbutiker i Prag,åker dit nu några dagar i maj.

Publicerat

Ärligt talat, skit i jakten njut av Prag. Det är en fantastisk stad varit där två gånger  och lär hamna där igen.
Frun har inte varit där då mina besök har varit jobbrelaterade, så hon måste få chansen att uppleva Prag.

Ett tips är att ta sig från den gamla staden över Karlsbron och söka sig snett åt höger. där finns många trevliga restauranger och pubar som inte är så turistfixerade. Det finns så mycket att se och uppleva så att ödsla tid med att hitta jakt grejor som är några spänn billigare än på hemmaplan är att kasta bort tiden.

Vill man däremot köpa billiga kristallglas är man på rätt plats.

Publicerat
4 hours ago Mulle mek sa:

Ärligt talat, skit i jakten njut av Prag. ...

...Det finns så mycket att se och uppleva så att ödsla tid med att hitta jakt grejor som är några spänn billigare än på hemmaplan är att kasta bort tiden.

Håller inte med. Superkul att kolla jaktbutiker i andra länder de har ofta helt andra prylar och fabrikat än vi..  Köpt massa kul prylar i Grekland och London som jag värdesätter som f-n hemma. 

Aldrig varit där så har inga tips att bjuda på.. men lär nog hamna där förr eller senare så frågan av avgjort av intresse.

Publicerat
16 hours ago Hipshot sa:

Håller inte med. Superkul att kolla jaktbutiker i andra länder de har ofta helt andra prylar och fabrikat än vi..  Köpt massa kul prylar i Grekland och London som jag värdesätter som f-n hemma. 

Aldrig varit där så har inga tips att bjuda på.. men lär nog hamna där förr eller senare så frågan av avgjort av intresse.

Handlar om prioritering. Några dagar i Prag är i mina ögon 2 till 2,5 dagar att spendera. då finns det annat att titta på. Är det jakt som gäller är det bättre att besöka några stora europeiska mässor. Men vi är alla olika. Jag reser inte utomlands för att jaga jaktprylar utan upplevelser, matkulturer och historia på dom platser jag besöker och det är sällan jaktbutikerna ligger på dessa platser. Råkar man passera en så kan man offra en stund, men att aktivt leta efter dom och lägga tid på att ta sig ut till dom tycker jag är att ödsla tid.

Jobbarkompisen var där förra helgen plus några dagar, han sa att det funkade bra och var billigt att åka med Ubertaxi.

Publicerat
  • Författare

Är väl inte så att jag kommer att leta efter jaktbutiker i första hand,jag har nog rätt så mycket prylar hemma redan.Men råkar jag springa på en butik så går jag ju in, kul att se utbudet i andra länder.

Publicerat

Med tanke på landets synnerliga liberala syn på vapen och dess ägande, torde du finna en hel del att titta på.

Själv har jag varit i Prag vid flera tillfällen men lyckas liksom inte hitta ut från den goda ölen och maten!