Publicerat Maj 17, 20197 yr Jag fick en förfrågan om jag kunde hålla i en handladdningskurs och så att jag ska fundera på det... Jag vet ju hur man gör men skulle behöva ett underlag eller kursmaterial av lite pedagogiskt snitt att jobba utifrån så jag tänkte höra med er här ifall nån har vad jag söker eller om ni har sett någonting på nätet för nerladdning.
Publicerat Maj 17, 20197 yr Har du läst den norska Ladeboken? Den är inte dum, betydligt bättre än allt jag hittat på nätet. Den tar upp viktiga frågor på sakligt sätt. Språket är inget problem för mig trots att jag aldrig läst norska förut.
Publicerat Maj 17, 20197 yr Författare Jo, jag har läst den för många år sen... har den dock inte kvar. Jag lånade ut den till nån men minns inte vem det var.
Publicerat Maj 17, 20197 yr 9 minutes ago Dahla sa: Jo, jag har läst den för många år sen... har den dock inte kvar. Jag lånade ut den till nån men minns inte vem det var. Kanske att jag har mitt kursmaterial liggandes någonstans och Ladeboken finns också om än några år gammalt.
Publicerat Maj 20, 20197 yr Jag har en egen powerpoint som jag översatt och nyttjade för en kurs. Inte optimal men det var det enda jag fick tag på när jag hade kursen. Jag delar gärna med mig.
Publicerat Maj 20, 20197 yr Författare 2 minutes ago Silver sa: Jag delar gärna med mig. Tack, skickar min mailadress i pm till dig.
Publicerat Juni 8, 20197 yr Finns en wikibok som är rätt bra på basnivå. https://sv.m.wikibooks.org/wiki/Handladdning_för_jakt_och_övningsskytte