Publicerat Januari 12, 200719 yr Hej, Har ett Midland pro -ställ från Chevalier som jag överlag är mycket nöjd med och använder till all stillasittande jakt. Men det känns en smula otympligt och även ofta varmt för att använda under bockjakten och jag har nu börjat snegla efter ett alternativ. Jag har funderat på följande alternativ och skulle uppskatta eventuella erfarenheter och synpunkter å dessa. Funderar framförallt hur mycket camouflagefärgade kläder är värda om det även ska smygas på djur jämfört med enfärgade gröna och vilken kvalité Swedteams ställ har. Fördelen med enfärgade kläder är i mina ögon ett betydligt större användningsområde än enbart jakt ??? Chevaliers nya Packlite eller Soft Shell jacka & byxa i enfärgat olivgrönt. Swedteam´s Kenton jacka & byxa i Hardwood´s Green -camouflage.
Publicerat Januari 12, 200719 yr Om du tittar på Härkilas kläder blir du inte besviken. Rekommenderas!