Jump to content
https://www.Reservdelar24.SE

https://www.AUTOdoc.SE
Sign in to follow this  
bulletride

Ändra på inköpstillstånd

Recommended Posts

bulletride

Tjena, ni får flytta denna om det är i fel ämne. Hur som helst så sökte jag inköpstillstånd på en mossberg mvp, polisen ville ha komplettering på modell å de var precision modellen jag hade för avsikt att söka på. Ringde upp Vildsvinsbutiken å fick pris; 25tusen kr. Tycker det är rent för dyrt för den å inte värt pengarna. Så tänker inte ha den. Så får bli en Ruger american predator i 7.62x51. Vilket jag även skrev till handläggaren. Sen kommer jag slänga på ett mdt ess chassi med full rail å en timny ruger avtryckare, vilket jag inte kommer meddela polisen om. Går det att ändra vapen på en redan behandlad ansökan? Eller är det bara innan den blivit behandlat som man kan ändra den? 

TikkaKoski

Jag fick byta modell för att väntetiden på bössan jag sökte på var 6-8 månader från leverantör. Polistjejen jag pratade med i ärendet sade att det var i stort sett enda anledningen till att få byta. Att du sökt på en bössa utan att kolla priset och sen ändrat dig vet jag inte om det fungerar. Du får ringa och fråga polisen.

josc72

Tror att man, om man är vänlig och övertygande, ganska lätt kan få igenom vilka ändringar som helst. Har funkat hur fint som helst i Östersund. Kanske med någon liiiten, liten lögn men inget jag legat sömnlös för. Tänk på att man inte skall ljuga utan bara låta bli att tala om hela sanningen. Lycka till!

bulletride

Sa till dom att makulera vapen 6 å bara köra på vapen 5. 25tusen för en mvp precision e för mkt. Iofs så sa duke shop att dom tar 1590 euro plus 100 euro frakt. Men en begagnad remington 700 dbl för 3000 å ett mdt tac 21 chassi för 5000 lockar mer = billigare å coolare.