Publicerat Januari 12, 200719 yr hallå allihop ska köpa ett hagelgevär till hösten, går och funderar på en beg beretta bock. Inte så dyr ska den vara då jag är en fattig student ;D. Finns en massa billiga nya vapen i prisklass 4000-7000 kr är dom npgot att ha eller är det bättre med en begad beretta. Vad säger ni? //Sober
Publicerat Januari 12, 200719 yr Hade definitivt satsat på en beg Beretta. De håller hög klass. Du kommer nog att få ett antal avvikande svar, men lita på, en gammal gubbe.
Publicerat Januari 12, 200719 yr Min syn på saken är hellre begagnad kvalite, än nytt skräp. Utan tvekan en Beretta
Publicerat Januari 12, 200719 yr Köp berettan du, OM du inte ska ha en pump... jag bytte bort min bock förut i föremån för en pump Köpte en remington 870 pump för 3900 tror jag för typ fem får man en slugpipa å.. Men men, balansen e ngt bättre i en bock allmänt(tycker jag) också skramlar det lite mer i en pump... I pumpen kan du ju få i ett par smällar extra, typ 10 med förlängnings röret, jag säger bara att man kan,men det är olagligt o jaga så har jag för mig, har inte så stor koll då jag bara har lagstadga 2+1 i min :, o ju fortare du pumpar desto fortare skjuter du För mig har 870 funkat bra... men men... smaken är som rådjursbaken, rökt... öhhh eller nått ;D mvh johan
Publicerat Januari 12, 200719 yr Köpte en Winchesterpump, kommer inte ihåg modell nu då jag bara använt den en gång= en bock. Beg men oanvänd bara inskjuten slugpipa med kassnar röd punkt xtra pipa med 3 choker 6000:- vet ej men tror att det var ett bra pris. Jag är nöjd med priset ialla fall som skåpsvärmare. MVH Roggman66
Publicerat Januari 13, 200719 yr Kan det här vara nåt för dig?? http://www.blocket.se/vi/10579572.htm?ca=4_s