Publicerat Juni 19, 20196 yr Jag har en kanske dum fråga, jag ska fixa en vildsvinsåtel och har tänkt ha en åtelbelysning. Så min fundering är om jag klarar mig med mitt nuvarande sikte, jag har ett Delta HD 2,5-15x 50. Duger det eller blir det stor skillnad om jag köper en värsting typ ett Zeiss HT eller Helia 5?
Publicerat Juni 19, 20196 yr 9 minutes ago HasseG sa: Jag har en kanske dum fråga, jag ska fixa en vildsvinsåtel och har tänkt ha en åtelbelysning. Så min fundering är om jag klarar mig med mitt nuvarande sikte, jag har ett Delta HD 2,5-15x 50. Duger det eller blir det stor skillnad om jag köper en värsting typ ett Zeiss HT eller Helia 5? Jag skulle vilja påstå att så stor skillnad blir det INTE. Bättre att resonera angående ljusförstärkare kontra åtelbelysning istället i så fall. Mvh Joacim
Publicerat Juni 19, 20196 yr Har också några delta kikare,dock belysta men sitter jag med åtelbelysning finns det ingen anledning att tända punkten tycker iallafall jag.