Publicerat Juni 25, 20197 yr Vill gå över till aimpoint då det passar mig bättre. Har en beggad v6:a 2-12x50 som är typ 2 år. Fint skick på optik. Värdeuppskattning på en sådan?
Publicerat Juni 25, 20197 yr Detta är en populär post. Årsmodell -17, dom som många har fel på inknackningsmodulen med. Jag kan erbjuda 2500:- och hjälpa dig ur eländet.
Publicerat Juni 25, 20197 yr Han bara driver med dig, det är vinkelmätningsoptimeringsmekanismen som är vänstermonterad på den årsmodellen, istället för som vanligt högermonterad, som förtar priset. Men mer ärligt talat, idag, ja förra veckan då så körde XXL superrabatter på en del Zeiss, vad som sker är att de i praktiken gör beg optik "värdelös" eller ja med extrem rabatt. Jag skulle vilja påstå 3/4 av inköp som värde för dig, minst, men mer troligt är 2/3-1/2 av ursprungspris. /C
Publicerat Juni 25, 20197 yr Författare 10 minutes ago Christian N sa: Han bara driver med dig, det är vinkelmätningsoptimeringsmekanismen som är vänstermonterad på den årsmodellen, istället för som vanligt högermonterad, som förtar priset. Men mer ärligt talat, idag, ja förra veckan då så körde XXL superrabatter på en del Zeiss, vad som sker är att de i praktiken gör beg optik "värdelös" eller ja med extrem rabatt. Jag skulle vilja påstå 3/4 av inköp som värde för dig, minst, men mer troligt är 2/3-1/2 av ursprungspris. /C Världens längsta ord... Tack!