Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Lösa klass 2 bössa nu och 1:an sen, tips och råd?

Featured Replies

Publicerat

Hej,

Jag är en nyutbildad, vill bli, jägare. Och jäkligt okunnig..trots alla internettrådar jag läst på för att lära mig. Men jag har funderingar på Sauer 100.

Jag tycker mig ha läst många bra recensioner för Sauer och även deras 100 serie. Så, till frågorna.

Jag kan inte så mycket om vapnens modifierande, men min tanke är...eftersom Sauern finns i så många kaliberval, går det att köpa ex 243w i paktetet (då det fortfarande är deras mediumbössa) och senare (bommade storvilt på helgkursen och kom hem med klass 2 bara...) kompletera med enbart pipa till samma bössa?

Vore ju sjukt ekonomiskt om det går, dessutom kommer mitt provskjutande med en klass 2 i så fall garantera en framgång på älgbanan när jag skjuter om.

Tja, vad tror ni, vore det en vettig plan?

Publicerat
23 minutes ago MartinLir sa:

Hej,

Jag är en nyutbildad, vill bli, jägare. Och jäkligt okunnig..trots alla internettrådar jag läst på för att lära mig. Men jag har funderingar på Sauer 100.

Jag tycker mig ha läst många bra recensioner för Sauer och även deras 100 serie. Så, till frågorna.

Jag kan inte så mycket om vapnens modifierande, men min tanke är...eftersom Sauern finns i så många kaliberval, går det att köpa ex 243w i paktetet (då det fortfarande är deras mediumbössa) och senare (bommade storvilt på helgkursen och kom hem med klass 2 bara...) kompletera med enbart pipa till samma bössa?