Publicerat Augusti 20, 20196 yr Ska prova en ny kula i min 222 ska funka till räv, Rådjur och bäver. 50 grains tycker jag är lagom. Hade inte Nosler tidigare BST hunting i 22? Hittar bara idag varmint/ spitzer? Är väll inte samma?
Publicerat Augusti 20, 20196 yr 17 minutes ago hs_merkel sa: Ska prova en ny kula i min 222 ska funka till räv, Rådjur och bäver. 50 grains tycker jag är lagom. Hade inte Nosler tidigare BST hunting i 22? Hittar bara idag varmint/ spitzer? Är väll inte samma? Har 39st om du är intresserad......
Publicerat Augusti 20, 20196 yr Författare De var som! Finns den även idag? I så fall är de intressant!
Publicerat Augusti 20, 20196 yr 1 hour ago hs_merkel sa: De var som! Finns den även idag? I så fall är de intressant! 325kr på vildsvinsbutiken
Publicerat Augusti 21, 20196 yr Författare 14 hours ago Ken1 sa: 325kr på vildsvinsbutiken Är Varmint. Hunting finns inte längre endast i 6mm
Publicerat Augusti 21, 20196 yr 27 minutes ago hs_merkel sa: Är Varmint. Hunting finns inte längre endast i 6mm Aj fan
Publicerat Augusti 21, 20196 yr Ballistic Tip har funnits i över 30 år, solid base Ballistic Tip hette dom för länge sen och är idag utgången. /Mike
Publicerat Augusti 21, 20196 yr Författare 23 minutes ago Mad Mike sa: Ballistic Tip har funnits i över 30 år, solid base Ballistic Tip hette dom för länge sen och är idag utgången. /Mike Var det den som hette hunting ett tag? Eller rör jag ihop det?
Publicerat Augusti 21, 20196 yr Fan, 39st, använd 9 till laddstegen, tryck mot.bommarna o sen har du 30 fina jaktskott!
Publicerat Augusti 21, 20196 yr 5 hours ago hs_merkel sa: Var det den som hette hunting ett tag? Eller rör jag ihop det? Namnet solid base är 25-30 år sedan de använde sen har flera benämningar funnits säkerligen i marknadsföringssyfte, orginalkonstruktionen har dock sett likadan ut under alla år. /Mike