Publicerat Augusti 23, 20196 yr Jag inser att detta inte är allas kopp te, men jag älskar det. Gjord i 4 mm tjockt kolstål UHB15LM. Scandislipad med gummigrepp.
Publicerat Augusti 24, 20196 yr 13 hours ago seved sa: Jag inser att detta inte är allas kopp te, men jag älskar det. Gjord i 4 mm tjockt kolstål UHB15LM. Scandislipad med gummigrepp. 13 hours ago seved sa: Gummigrepp till handtag, vad är det för material ! Ha de
Publicerat Augusti 24, 20196 yr Författare Det ska visst kallas för paddock gummi. Jag köpte det på Us knifemaking supply. Seved
Publicerat Augusti 24, 20196 yr 29 minutes ago seved sa: Det ska visst kallas för paddock gummi. Jag köpte det på Us knifemaking supply. Seved Hur var det att arbete med, ger materialet efter lite när man håller i kniven eller är det ganska stumt. Ha de
Publicerat Augusti 24, 20196 yr Författare Jodå hyffsat det sätter igen slipbanden lite, men det är överkomligt. Det är i stortsätt stumt, o ett jkla bra grepp får man. Seved
Publicerat April 13, 20206 yr Såg ut väldigt intressant huggare och med gummi som grepp borde det vara bra fäste när man använder den. Har du gjort den klar med fodral? Vars skulle man kunna hitta sånt skaft material, har googlat men inte hittat nåt liknande.
Publicerat April 14, 20206 yr Författare Tackar tackar ?. Ja det är jkligt bra grepp med gummi. Nej inget fodral än men det blir nog kydex tror jag. Mest för att testa om det blir bra till gummiskaft. Jag köpte det på Us knifemaking supply. Seved