Publicerat September 12, 20196 yr Jag har letat efter Gamorebore Bismuth, Impact, TMX och Silver steel Fibre. 32 gram 5 or. Någon som vet en handlare som har dessa på lager? Tack för hjälpen
Publicerat September 13, 20196 yr Hör med Greifelter här på forumet. Köpte hans lager bismuth 16/67, iofs Eley men det är iaf ett ställe att börja på.
Publicerat September 13, 20196 yr Wildmark hade ett lager bismuth när jag jobbade där o de va väl ingen storsäljare direkt. Kolla om de finns kvar o pruta?
Publicerat September 13, 20196 yr Jag köpte en ask bismuthhagel på XXL av alla ställen efter att ha letat runt hela Stockholmsområdet utan att få tag i något. En dammig ask som de trodde stått där sedan de öppnade butiken i Arninge. Fanns naturligtvis inte i några lagersaldon på webben.
Publicerat September 13, 20196 yr Författare Anledning att jag frågade var att jag ville köpa några olika sorter och testa. Jag har en låda med Eley Bismuth 32 gram 5:or som kommit till användning när jag varit på andjakt.