Publicerat Oktober 24, 20196 yr Budget 5000 sek. Min Granne har en gammal svs som han fick av någon bekant. Nu vill han börja skjuta lerduvor med bla mig, och vill nu skaffa en halvauto cal 12. Vad ska man leta efter, vad får man för denna budget? Vad ska man absolut undvika? Har själv en gammal bock (Brno) och den passar mig rätt väl, tack och lov.
Publicerat Oktober 24, 20196 yr Säkraste kortet torde väl vara en gammal Beretta eller Browning i den prisklassen. Ge fan i billiga turkar och lågprisitalienare.
Publicerat Oktober 24, 20196 yr Författare Ok, fick ett tips om en Browning gold för 4700:- då kanske det är vägen att gå då. sköt en gång med en beretta 390, det var iaf en med gälar på förstocken. den var rätt kul att panga med.
Publicerat Februari 17, 20206 yr Författare Ok, liten uppdatering. Det slutade med att grannen köpte en Winchester sx4 Eller någonting liknande helt ny. Han har verkligen fastnat för detta med skytte.