Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

winchester 101xtr

Featured Replies

Publicerat

Tjo..

nu under julledigheten så var jag och pangade med min winchester några skott.. då hände det som inte får hända.. den KLICKADE!! två gånger tom.. någon som har nånting att säga om dessa bössor?  har haft isär lådan och det ser inte ut som att någontig är trasigt.

Mvh

Publicerat
Tjo..

nu under julledigheten så var jag och pangade med min winchester några skott.. då hände det som inte får hända.. den KLICKADE!! två gånger tom.. någon som har nånting att säga om dessa bössor?  har haft isär lådan och det ser inte ut som att någontig är trasigt.

Mvh

Jag har åxå en 101 xtr fast den har aldrig klickar..gör den de så åker den ner i nån myr  ::)

vart de nått märke på tändhatten?

Publicerat
  • Författare

.. första gången vart det ett märke! då snörde jag den patronen och la in en ny.. sen kom det en kråka! jag får perfekt läge! svingar och,... KLICK!?!? så jävla irriterande.. har rengjort hela bössan grundligt och smort in allt med nån  ny "superolja" skulle visst vara det som gällde..

ja just det ja, andra gången den klickade så syntes det precis på tändhatten. men det var mer som en repa än en "buckla"..

ja.. nästa gång så åker den i en myr! :D

har du trivts bra med din xtr? förutom klickandena så är jag skitnöjd! den passar mig utmärkt! :)

Publicerat
.. första gången vart det ett märke! då snörde jag den patronen och la in en ny.. sen kom det en kråka! jag får perfekt läge! svingar och,... KLICK!?!? så jävla irriterande.. har rengjort hela bössan grundligt och smort in allt med nån  ny "superolja" skulle visst vara det som gällde..

ja just det ja, andra gången den klickade så syntes det precis på tändhatten. men det var mer som en repa än en "buckla"..

ja.. nästa gång så åker den i en myr! :D

har du trivts bra med din xtr? förutom klickandena så är jag skitnöjd! den passar mig utmärkt! :)

De låter ju underligt, har du kollar att stiftet inte är skadat på nått vis?

jag är nöjd med min, inget rappel eller så änfast man är i gryt och härjar med sand i kalsongerna och bössan som spett.

du borde låta nån kolla upp dedär för de är inte kul om man inte kan lita på bössan.

Publicerat

Det låter som ett slagstift .

Jag hadde en dimond grade skeet förr som e bygd på 101 lådan. ;D ;D ;D

Publicerat
  • Författare

ja! håller med om att det borde bero på stiftet.. men det ser precis lika ut som det övre som aldrig klickat.. kommer ut lika långt osv.. ska prova nu efter GRUNDLIG rengöring ett par lådor skott och se om det fungerar bättre :D tack för alla tips!

hör gärna mer kommentarer om bössan! vet ej mycket om den annat än att jag träffar bra med den :)

Publicerat

På min så gick stiftet av på mitteln inne i lådan såg helt ut men funkade inte :( :(.

Knacka ut sprinten och ta ut stiftet och kolla , det sitter en liten fjäder för returen på stiftet.

Publicerat
  • Författare

aha okej! jag ska kolla det! tack för tipset!