Publicerat December 5, 20196 yr 2 hours ago Dansken sa: Någon som har erfarenhet av ovanstående? Har föregångaren till föregångaren DFA75 ? Den har klappat ihop och enligt Skånejakt så är "taket" på en reperation 3500kr - mer än det kommer det tydligen inte kosta. Får köra lampa så länge ?
Publicerat December 5, 20196 yr Jag har haft föregångaren F155 men avyttrande den. I den utsträckning jag har behov att gå i grödorna efter skjutljus och skjuta så känns lampan mycket smidigare och dessutom roligare skyddsjakt.
Publicerat December 5, 20196 yr 52 minutes ago Tuffhund sa: Jag har haft föregångaren F155 men avyttrande den. I den utsträckning jag har behov att gå i grödorna efter skjutljus och skjuta så känns lampan mycket smidigare och dessutom roligare skyddsjakt. Jag upplever dessutom inte NV sikten särskilt bra i just gröda utan det bländar mest och ger massa konstiga skuggor och reflexer. Jag använder enbart mitt NV sikte på nysådd samt vall, i fullvuxen gröda lampa 9 dagar av 7.