Publicerat December 9, 20196 yr Ngn som vet vart man hittar denna tingest? Larvade runt med fästet i byxfickan lääänge, tänkte att den här ska jag lägga på ett bra ställe så jag hittar den igen.. Jo tjena.. Så vart handlar man slik? Länken där verkar inte ha den hemma, går inte att beställa..
Publicerat December 9, 20196 yr Fondprodukter i Karlstad? Har agenturen, ring dom. Har de inte borde de veta vilka som köpt.
Publicerat December 9, 20196 yr Jag ska hem till kåken lite senare idag och lämna lite kött i frysen. Är rätt säker på att jag har ett elle två fästen som bara ligger i lådan. Dom kan du få för fraktpriset i så fall
Publicerat December 9, 20196 yr Författare Så taget! Kolla så det är rätt fäste så du inte bökar i onödan
Publicerat December 9, 20196 yr 6 minutes ago Hipshot sa: Så taget! Kolla så det är rätt fäste så du inte bökar i onödan Ska ta med det och ta lite bilder, så ska vi se om vi kan luska ut om det är rätt
Publicerat December 9, 20196 yr Fan, blev stressigt där med småungar, ärenden och plötsligt behov att grusa uppfart så jag glömde bort att kolla fästet xD . Ska kolla på det imorgon
Publicerat December 9, 20196 yr En sån där letar jag också efter. Hojta till om du hittar nåt ställe som har dem, eller om det var så att Ryberget hade två kanske jag kan få aspirera på den ena?
Publicerat December 9, 20196 yr Författare 39 minutes ago Ryberget sa: Fan, blev stressigt där med småungar, ärenden och plötsligt behov att grusa uppfart så jag glömde bort att kolla fästet xD . Ska kolla på det imorgon Det är ingen panik!!
Publicerat December 10, 20196 yr Om du inte hittar den kan jag ha en i gömmorna. Är stödben, låga, också intressant eller är det bara fästet du är ute efter? /Markus
Publicerat December 10, 20196 yr Författare Bra fästet, har långa och korta men saknar just fästet för att kunna använda de långa...
Publicerat December 10, 20196 yr Får kolla när jag kommer hem, har för mig att jag har ett sånt fäste monterat på 22:an (som jag senast använde för 4 år sen). /M
Publicerat December 10, 20196 yr Tillför egentligen ingen ting men det är ett riktigt bra stöd/fäste. Har ett flertal men som sagt är de konstigt nog svåra att få tag i!
Publicerat December 10, 20196 yr Detta är en populär post. Jodå, hade två stycken. Har använt dom förut, men fastnade inte riktigt för den typ av stöd. Så dom blev liggande. @redtop@Hipshot Ni kan skicka ett pm med era adresser, så skickar jag ett litet blått postenkuvert till er med varsitt set. Hipshot har ju levererat forumets bästa långtråd inför sitt val av rävracer, så känns inte mer än rätt att få betala tillbaka