Publicerat December 16, 20196 yr Har haft under några år norröna recon gtx byxor, varit grymt nöjd med dom. Dock till min förtvivlan har dom krymt nu, så att jag måste köpa nya! (om någon är intresserad av köpa ett mina senaste.... pma) Frågan är vad finns det som kan mäta sig emot dessa? FINNS det något?
Publicerat December 16, 20196 yr Har inte klämt på de själv men Arcteryx Leaf brukar ju nämnas som ’go-to’-plagg i denna kategori. Taiga ingår väl i den kategorin också vad jag sett.
Publicerat December 16, 20196 yr Vänta att köpa nya tills efter jul. Det kan hända att de nya oxå krymper ??
Publicerat December 19, 20196 yr På 2019-12-16 at 11:53 lindgren sa: Har haft under några år norröna recon gtx byxor, varit grymt nöjd med dom. Dock till min förtvivlan har dom krymt nu, så att jag måste köpa nya! (om någon är intresserad av köpa ett mina senaste.... pma) Frågan är vad finns det som kan mäta sig emot dessa? FINNS det något? Kan vara intresserad.... beror lit på hur mycket dom krympt!?