Publicerat December 19, 20196 yr Impuls köpte mig en Husqvarna 1640 lyx, kaliber 7mm rem mag med 56 cm pipa i jätte fint tillstånd. Om någon annan har en liknande bössa vad tycks om den? Dem som har kalibern, är ni nöjda?
Publicerat December 20, 20196 yr Fötterna är med på bild: är det Blocket bilden du lägger ut monne? Fin bössa som ser ut att vara i fint skick. Förmodligen inte mycket skjuten? (För dyrt för gubbarna) Onödig kaliber kan några tycka, men den gör sitt jobb. Du ska bara ha 2 STD ringar och ett sikte- sen är du "i branchen". Låt oss höra hur den skjuter. OCH JAG VILL INTE LÄSA NÅT INLÄGG HÄR LÄNGRE FRAM OM ATT DU HAR KAPAT PIPAN. Du behöver varenda av dom 56 centimetrar du har.
Publicerat December 20, 20196 yr Skjuter den och du med den så är det väl ett bra köp, råd till ammo fick du ju. /C
Publicerat December 20, 20196 yr 52 minutes ago, Dansken said: OCH JAG VILL INTE LÄSA NÅT INLÄGG HÄR LÄNGRE FRAM OM ATT DU HAR KAPAT PIPAN. Va fan nu gå du ju miste om potentiellt 200 spänn till baren ?? I övrigt håller jag med Christian N! ???
Publicerat December 20, 20196 yr 9 minutes ago HuggyBear sa: Va fan nu gå du ju miste om potentiellt 200 spänn till baren ?? I övrigt håller jag med Christian N! ??? Nja tror jag håller med Dansken här I värsta fall så får väl jag å han skramla ihop till en civilrättslig prövning via Christian N
Publicerat December 20, 20196 yr 50 minutes ago HuggyBear sa: Va fan nu gå du ju miste om potentiellt 200 spänn till baren ?? I övrigt håller jag med Christian N! ??? Han behöver inte kapa. Stålarna kommer in bara han slår en gänga på befintlig pipa.?
Publicerat December 20, 20196 yr 20 minutes ago, Mulle mek said: Han behöver inte kapa. Stålarna kommer in bara han slår en gänga på befintlig pipa.? AAHH... Du tänkeŕ zååå...?
Publicerat December 20, 20196 yr 2 hours ago Limex sa: Jag som va sugen att kapa och sätta dit en dämpare ? 56cm är redan i kortaste laget för kalibern. Skjut å njut bara ?
Publicerat December 20, 20196 yr 7 hours ago Limex sa: Jag som va sugen att kapa och sätta dit en dämpare ? Gänga pipan och sätt dit en dämpare utan att kapa. Finns många lätta, effektiva dämpare