Publicerat Januari 5, 20206 yr Kastar ut en fråga om ngn sett ngt typ..eller har ngn idéer.. Hustrun har en kal 20 höger men skjuter från vänster axel.. lurar på om man ska försöka leta upp en bössa åt henne som är just en vänsterbössa? Eller är det vettigare att försöka hitta en vänsterkolv till befintliga bössan? Hon har varit hos instruktör och skjutit och fått till sig att hon skulle skjuta bättre med vänsterskränkt.. Samtidigt.. hon har tidigare haft raka bössor, hennes första bock som jag såg var helt rak. Beretta Ultralighten likaså.. Förslag? Tankar?
Publicerat Januari 5, 20206 yr Författare Just det.. Oljebad och div bök har jag för mej? Gjorde detta för 100 år sen på en bössa, alltså inte själv, men beställde en måttanpassning. Det är ju klart intressant.. vart gör man det? Är väl inte varje random smed som gör..?
Publicerat Januari 5, 20206 yr Leta upp en Browning kolv som är vänster, alternativt skränk den kolven hon har. T
Publicerat Januari 5, 20206 yr Författare Det är en Miroku hon har.. passar browning kolvarna rakt av?
Publicerat Januari 5, 20206 yr 2 hours ago Hipshot sa: Just det.. Oljebad och div bök har jag för mej? Gjorde detta för 100 år sen på en bössa, alltså inte själv, men beställde en måttanpassning. Det är ju klart intressant.. vart gör man det? Är väl inte varje random smed som gör..? Stanley Stoltz skränkte om min HVA för ett antal år sedan. /M
Publicerat Januari 5, 20206 yr 8 hours ago Hipshot sa: Det är en Miroku hon har.. passar browning kolvarna rakt av? Inom ungefär samma årgångar - ja. Behövs det justeringar är det med sandpapper. T