Publicerat Januari 21, 200719 yr Hör efter hos din rasklubb eller Svenska Terrierklubben. Dom har nog koll på det. Annars får du komma till Skåne för här finns det träningsgryt.
Publicerat Januari 21, 200719 yr Kolla på grythundklubben och lokalavdelningar! ;D http://www.grythundklubben.se/ Lycka till! //Roggman66
Publicerat Januari 21, 200719 yr Författare Jo jag skulle väl anstränga mej lite mera där, kommer inte ens i håg min inloggning. Bara betalar och ser glad ut. ;D ;D ;D vi har varit ner och testat förra sommaren men då med min tyskterrier uppfödare pax marie. Då var hon ganska aggresiv på den sovande grävlingen men jag tycker hon har mognat till ganska bra nu och lärt sej att de finns elaka galtar och tjuriga älgkoroch inte att glömma gammel katten surbritta här hemma ;D. men de har bara blivit rävar och rådjur skjutna på drev.Vi harprovat många gryt men inte hittat någon räv när hon har varit nere
Publicerat Januari 22, 200719 yr Författare paxmarie flamma eller puma som jag kallar henne kommer från örsundsbro själv bor vi en mil norr om falun