Publicerat Mars 6, 20206 yr Mycket frågor från mig just nu: Vilken av ovanstående ska jag köpa? Vad har ni som funkar? Jag har fått "rätt pris" på en kvarvarande Yukon. Ska jag ta den eller vänta på att dom får in Pard igen? ATN har jag haft och den har jag inte lust att köpa igen...
Publicerat Mars 6, 20206 yr Jag vill inte bygga bakåt från mitt kikarsikte då jag ligger väldigt långt fram med huvudet, därför svarar jag Yukon. Men allra helst föredrar jag frontmonterat mörkersikte på det ordinarie kikarsiktet. Men högst subjektivt såklart.
Publicerat Mars 6, 20206 yr Författare Det är Pard 007 som bygger bakåt- inte 008. Jag har allt tittat på Pulsar forward... dom är OCKSÅ slut...
Publicerat Mars 6, 20206 yr 7 minutes ago Dansken sa: Det är Pard 007 som bygger bakåt- inte 008. Jag har allt tittat på Pulsar forward... dom är OCKSÅ slut... Ah, såg inte att det var 008 - sorry. Ja allt verkar vara slut inom denna "genre" ??
Publicerat Mars 11, 20206 yr På 2020-03-06 at 07:58 Dansken sa: Mycket frågor från mig just nu: Vilken av ovanstående ska jag köpa? Vad har ni som funkar? Jag har fått "rätt pris" på en kvarvarande Yukon. Ska jag ta den eller vänta på att dom får in Pard igen? ATN har jag haft och den har jag inte lust att köpa igen... Vilken yukon modell är det du sneglat på?
Publicerat Mars 27, 20206 yr På 2020-03-06 at 17:14 Dansken sa: Det är Pard 007 som bygger bakåt- inte 008. Jag har allt tittat på Pulsar forward... dom är OCKSÅ slut... har du kollat i danmark och tyskland där har funnits innan