Publicerat April 28, 20206 yr Har lite små funderingar på att avyttra 375:an. Om det blir så kommer jag nog sälja handladdningsutrustningen. Jooo jag vet att man "sparar" pengar på den, men jag saknar intresset/tiden m.m. Vad skulle ni säga är skäligt för: (Om någon är intresserad så hojta till, men långt ifrån säkert att det kommer säljas!) RCBS ROCK CHUCKER. (Kit) Press Mekanisk Våg Handverktyg till tändhattar Uniflow Krutdoserare Hylssmörjningsplatta Hylssmörjmedel Hylshalsborstar Laddbrätte Kruttratt Insexnyckel-set Verktyg för invändig och utvändig hylsbrotchning Handladdningsmanual Smartreloader Hylstumlare Smartreloader Hylstrimmer SR777 RBCS Verktyg 375H&H Lee Crimp 375H&H runt 75-100 375H&H hylsor (Mest remington, men även winchester och norma) Accubond 270gr (50) Några oryx 300gr kvar typ 15st lite tändhattar. CCI magnum och standard. x antal hundra (400? jag orkar inte räkna) 6,5mm 100gr HP (Norma) Krut 203b en öppnad en full! //Danielj