Publicerat Maj 31, 20206 yr Här på forumet finns en stor kunskapsbank som jag hoppas kan hjälpa mig. Idag när jag gick till skogs för att mata grisen så var det orört där kameran sitter. Däremot var spannmålen uppäten vid jaktstugan så nu till frågan. Vem har lämnat bajset? Dom ligger 2m från varandra utmed " spannmålsstigen ".
Publicerat Maj 31, 20206 yr 13 minutes ago strävhår sa: Hur smakar dom? Mufflon ? Vet inte, men gissar på ungefär som Get, blandning mellan läder och terpentin ungefär.
Publicerat Maj 31, 20206 yr 8 minutes ago Järven sa: Mufflon ? Vet inte, men gissar på ungefär som Get, blandning mellan läder och terpentin ungefär. Är inte pälsen du ska äta
Publicerat Maj 31, 20206 yr 1 hour ago, Järven said: Mufflon ? Vet inte, men gissar på ungefär som Get, blandning mellan läder och terpentin ungefär. Tänkte mer på vad Kkjon:s delikatesser smakade?!
Publicerat Maj 31, 20206 yr 4 hours ago strävhår sa: Tänkte mer på vad Kkjon:s delikatesser smakade?! Jag anade nästan det.
Publicerat Maj 31, 20206 yr Författare Som man ropar får man svar,,eller hur det nu var. Jag har flyttat kameran och fyllt på med spannmål så får framtiden visa om det är mufflon, skvader eller hinn håle själv som är på besök.
Publicerat Maj 31, 20206 yr Troligen mindre grisar typ 20-35kg grisar skulle jag tro med grankottarna som referens. Ska bli intressant att få veta vad som fastnar på kameran. Mufflon har jag inte någon erfarenhet av.
Publicerat Juni 1, 20206 yr Författare 8 hours ago robban.jagaren sa: Ser ut som svinskit Helt rätt enligt kameran.