Publicerat Juni 3, 20205 yr Är det någon som vet vilka choker som sitter i blaser bbf 95 special shot? Kaliber 12. Har listat ut att det är Briley thin Wall choke men söker man på dessa så finns det olika serier därav frågan. En annan anledning till varför jag frågar är att köper man briley choken utan blaser märket så får jag troligen 2 choker till priset av 1
Publicerat Juni 6, 20205 yr totallängd 70mm, gängad ca 20mm och ca 5mm "halvt" gängad, ca 19mm i diameter utanför gängan
Publicerat Juni 7, 20205 yr Att tänka på är det inre måttet i botten på choken inte är mindre än pipans inre mått mot choken! Jag tänkte mest på om du får för dig att sätta i Krieghoff choker i din Blaser Så mät inre måttet på era choker. /Janne
Publicerat Juni 7, 20205 yr Författare Är i första hand intresserad av att veta vilken serie blaser har på chokerna, hade varit lättare ifall någon i närheten hade liknande eller någon jaktbutik var återförsäljare så man kan jämföra direkt utan att gissa sig fram.