Publicerat Juni 11, 20205 yr Någon som sitter på mail adresser till de olika tillverkarna/fabrikerna? czub.cz har jag men behöver komma i kontakt med den andra fabriken! //Danielj
Publicerat Juni 11, 20205 yr Författare 1 hour ago pmt sa: Www.zbrojovka-brno.cz eller nått snarligt har dom. /T Hmmm. Går man på den sidan så blir contact = czub.cz Vet inte, men det kanske bara är en del kvar? //Danielj
Publicerat Juni 11, 20205 yr 11 minutes ago danielj sa: Hmmm. Går man på den sidan så blir contact = czub.cz Vet inte, men det kanske bara är en del kvar? //Danielj Det är i grund och botten samma firma nu igen, så testa. /T
Publicerat Juni 11, 20205 yr Författare 2 minutes ago pmt sa: Det är i grund och botten samma firma nu igen, så testa. /T Fick svar att de inte hade tillverkat den bössan, får kolla med dem om de har något förslag vart jag kan vända mig. //Danielj
Publicerat Juni 11, 20205 yr Författare Fick ett litet bättre svar nu iaf, även om det inte var vad jag ville ?the manufacturer of Your weapon was Zbrojovka Brno (Brno Armory) – see Wiki , but only in Czech https://cs.wikipedia.org/wiki/Zbrojovka_Brno – grounded in 1915, ceased to exist in 2009. So to get an information from their register is quite complicated.
Publicerat Juni 11, 20205 yr Författare Fick ett litet bättre svar nu iaf, även om det inte var vad jag ville ?the manufacturer of Your weapon was Zbrojovka Brno (Brno Armory) – see Wiki , but only in Czech https://cs.wikipedia.org/wiki/Zbrojovka_Brno – grounded in 1915, ceased to exist in 2009. So to get an information from their register is quite complicated.
Publicerat Juni 11, 20205 yr 6 hours ago danielj sa: Fick ett litet bättre svar nu iaf, även om det inte var vad jag ville ?the manufacturer of Your weapon was Zbrojovka Brno (Brno Armory) – see Wiki , but only in Czech https://cs.wikipedia.org/wiki/Zbrojovka_Brno – grounded in 1915, ceased to exist in 2009. So to get an information from their register is quite complicated. Ah, ja ja. Czub köpte och la ner. Trodde de behöll lite av produktionen i Brno men det gjorde man tydligen inte. /T
Publicerat Juni 11, 20205 yr Författare 35 minutes ago pmt sa: Ah, ja ja. Czub köpte och la ner. Trodde de behöll lite av produktionen i Brno men det gjorde man tydligen inte. /T Verkar inte så eller också fick jag tag i fel person ? Du brukar ju ha koll, har skickat in licensansökan på en BRNO 575.1 Misstänker att de är S&B ammo den bör skjutas med? Men funderar på kikar montage, har funderingar på Docter eller aimpoint micro. Men hittar väldigt lite info om kikarmontage! De enda jag har hittat är via optics-trade.eu men vill ju gärna vara säker innan man beställer. //Danielj
Publicerat Juni 12, 20205 yr S&B eller RWS - spelar inte super stor roll eftersom de i de absolut flesta kalibrarna ligger väldigt nära varandra. Börja med tyngsta kulan för kalibern. /T
Publicerat Juni 12, 20205 yr Författare 12 minutes ago pmt sa: S&B eller RWS - spelar inte super stor roll eftersom de i de absolut flesta kalibrarna ligger väldigt nära varandra. Börja med tyngsta kulan för kalibern. /T Tänkte testa först med S&B 173gn, om det inte funkar så får jag testa RWS 177gn. Tackar för tipsen! //Danielj