Publicerat Juli 4, 20205 yr Författare 4 hours ago, Dahla said: Kul pyssel. Kommer du skriva ut delarna eller blir dom frästa? Skall skrivas ut i PC-PETG, nytt för mig med kolfiberförstärkt filament. Kommer att ha mina StoneyPoint modell längre till detta fästet ( hittar inte mina korta med fäste )
Publicerat Juli 4, 20205 yr Du verkar ha så mycket roliga prylar hemma... blir ju avis på kunskaperna du besitter... får nog boka in ett studiebesök en vacker dag...
Publicerat Juli 4, 20205 yr Författare 11 minutes ago, Dahla said: Du verkar ha så mycket roliga prylar hemma... blir ju avis på kunskaperna du besitter... får nog boka in ett studiebesök en vacker dag... Det går väl att lösa
Publicerat Juli 10, 20205 yr Författare Detta är en populär post. Första detaljen utskriven med kolfiber armering = me like a lot
Publicerat Juli 11, 20205 yr Författare Detta är en populär post. Så då är det hela klart, har de långa benen för sittande och nu får jag sätta Sherlock eller spågumma att peka på var jag lagt dom korta benen dvs på nåt bra ställe Hittar jag dom inte så har jag lämpligt kolfiber rör som jag får svarva tappar och spetsar till. Redigerad Juli 11, 20205 yr med tecno korrigerade text
Publicerat Juli 12, 20205 yr Författare 14 minutes ago, Nils l said: Vad kör du för CAD program? Fusion 360
Publicerat Juli 24, 20205 yr Nice ? Undra som en flundra om det går att köra kolfiberförstärkt i min XYZ mini ? Hade varit nice med ett fäste där man bara behöver byta benen istället för att springa runt med dubbla bipods hela tiń ?
Publicerat Juli 24, 20205 yr Författare 6 hours ago, Joacim said: Nice ? Undra som en flundra om det går att köra kolfiberförstärkt i min XYZ mini ? Hade varit nice med ett fäste där man bara behöver byta benen istället för att springa runt med dubbla bipods hela tiń ? Ingen aning om vad en sådan klarar av.
Publicerat September 2, 20205 yr Författare Detta är en populär post. Dagens pyssel i verkstan = låga fasta ben i kolfiber+alu detaljer. Saknas fötter/spetsar som jag får fixa till, M8 gänga.
Publicerat September 9, 20205 yr Författare Då har jag fått plattfötterna, återstår att se om det behövs *spikar* Glömde skriva in vikten = 440gram Redigerad September 9, 20205 yr med tecno kompletterande text
Publicerat September 9, 20205 yr Författare 10 minutes ago, Dahla said: Vad tar du för en komplett bipod? Har aldrig lekt med tanken att serie tillverka denna, tror att den blir på tok för dyr. Är ju inte teleskopiska ben som nog många föredrar.
Publicerat September 9, 20205 yr Författare 11 minutes ago, Dahla said: Pneumatiska ben menar du väl ? Petala på kassan å se på glad ut