Publicerat Juli 26, 20205 yr Tjo, har en i skytteklubben som är jäkligt intresserad av korthållsfält och skulle vilja ha lite instruktioner och tips. Så jag undrar om det finns någon här som pysslar med det i trakterna runt Blekinge som har lust och hjälpa henne! Jag är för dåligt insatt i det men man kanske skulle hänga på... Tacksam för tips och råd om instruktörer och annat!
Publicerat Juli 26, 20205 yr Lite långt bort från Värmland, jag skjuter khf i kikarklass, är det diopter eller kikare hon är intresserad av?
Publicerat Juli 26, 20205 yr Författare 14 minutes ago MarkusR sa: Lite långt bort från Värmland, jag skjuter khf i kikarklass, är det diopter eller kikare hon är intresserad av? Det är kikare som hon är intresserad av, nyligen börjar skjuta men villa ha lite hjälp så hon inte gör massa fel från början som måste tränas bort sen!
Publicerat Juli 26, 20205 yr Kolla med "Kattafan" kikarfält syd dom har ibland kikarfältkurs i Bromölla/Sölvesborg vet inte om det är korthåll men principen är ju lika Annars är det fältskyttekurs i Älmhult snart visserligen diopter men vissa saker går ju att applicera på kikare också https://smaland.skyttesport.se/Utbildning/AktuellaUtbildningar/