Publicerat Augusti 9, 20205 yr Ja då har man laddat sina första hagel puppor kal 12, dessa var laddade med 1 gång skjutna hylsor från skjutbanan. Vitavuori n320 krut 1,52 gr. bly nr6 32 gr. åker och testar på tisd , har ingen möjlighet ännu att mäta hastighet, så det blir mest att kolla att det säger pang och samt spridning och träffbild. Är det någon på detta eminenta forum som vet var man kan få tag i bly 3or samt bly 5or . Då jag har tänkt ladda lite jakthagel för Harjakt samt rådjur. Fridens liljor Nordpilen.
Publicerat Augusti 12, 20205 yr Det är allt import som gäller. Här handlar jag. https://negozio.ricaricamunizioni.it/epages/52905.sf/it_IT/?ObjectPath=/Shops/52905/Categories
Publicerat Augusti 12, 20205 yr Författare Tack så mycket ? Måste nog skaffa ett italienskt lexikon, vet du om dom förstår engelska, om man försöker maila?
Publicerat Augusti 12, 20205 yr Författare Aha såg nu att det finns bilder när man klickar sig fram. Strålande tider. Redigerad Augusti 12, 20205 yr med Nordpilen Fel text
Publicerat Augusti 13, 20205 yr Ricaricamunizione där förstår och skriver dom ok engelska, du måste regga dig för att göra en order och räkna m min 40 € i frakt så småskvätt handla lönar sig dåligt /P