Publicerat Augusti 11, 20205 yr Har en sabatti Rover 870 traqueur i cal 308 Till frågan ja håller på att söka kolv alt underbeslag för magasin, men verkar inte finnas en vapensmed eller försäljare som kan lista ut vad det är för låda på den? Hade sitter fint å slippa plastbädda tokmycke
Publicerat Augusti 11, 20205 yr Har för mig att dessa sabatti är remingtonkloner, prova med att fråga fabriken
Publicerat Augusti 11, 20205 yr Författare Hört fler säga de men hittar ingen rem låda med rätt mått, testat mejla å ringa Italien utan framgång då de inte finns nån åf i sverige. Tycker de ska finnas nån slags måttad ritning å få tag på men antagligen köpte man ett märke ingen vill ha
Publicerat Augusti 12, 20205 yr Ovansidan på lådan har samma profil som Remington 700, men längden är eget hittepå, så lösa klackar passar men inte hel skena. (Inte helt ovanligt har jag märkt...) Om jag inte är helt felinformerad så är längden i mellan remingtons korta respektive långa. Hur undersidan ser ut har jag ingen aning om, men antagligen så är det eget det med. Om du mäter c-c måttet på skruvarna som håller underbeslaget så kanske du kan få tips på sådana som skulle kunna passa med minimalt med arbete? Oavsett så är det nog en del jobb (och plast) involverat. Hade nog varit enklare med ett system där det finns färdiga eftermarknadsdelar.
Publicerat Augusti 12, 20205 yr Författare 4 hours ago Patrik L sa: Ovansidan på lådan har samma profil som Remington 700, men längden är eget hittepå, så lösa klackar passar men inte hel skena. (Inte helt ovanligt har jag märkt...) Om jag inte är helt felinformerad så är längden i mellan remingtons korta respektive långa. Hur undersidan ser ut har jag ingen aning om, men antagligen så är det eget det med. Om du mäter c-c måttet på skruvarna som håller underbeslaget så kanske du kan få tips på sådana som skulle kunna passa med minimalt med arbete? Oavsett så är det nog en del jobb (och plast) involverat. Hade nog varit enklare med ett system där det finns färdiga eftermarknadsdelar. Äntligen lite svar många tack! CC måttet har ja för mig va 187mm samt att hela beslaget är 200mm testade ett underbeslag från en howa passade ganska bra men magasinet gick för högt i lådan