Longshot 3 Posted August 13, 2020 Share Posted August 13, 2020 Hej! Jag väntar på min bysse och under tiden kollar jag på saker som jag villhöver till den. Nu har jag snöat in på att lägga ner den i en Sabatti tumhålskolv, efter att ha sett bilderna på en 1900 från Rifle art Scandinavia... Någon som vet duktig vapensmed i Skaraborgstrakten som skulle åta sig detta jobb? Samt hur mycket jobb är det med detta? Eller någon smed i angränsande länen. Jag kan åka en bit. Quote Link to post Share on other sites
Svante T 1 Posted November 24, 2020 Share Posted November 24, 2020 På 2020-08-13 at 21:41 Longshot sa: Hej! Jag väntar på min bysse och under tiden kollar jag på saker som jag villhöver till den. Nu har jag snöat in på att lägga ner den i en Sabatti tumhålskolv, efter att ha sett bilderna på en 1900 från Rifle art Scandinavia... Någon som vet duktig vapensmed i Skaraborgstrakten som skulle åta sig detta jobb? Samt hur mycket jobb är det med detta? Eller någon smed i angränsande länen. Jag kan åka en bit. Har du kollat Boyd åt one tumhål? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts