Publicerat September 25, 20205 yr https://www.blocket.se/annons/dalarna/hva_9_3x57/92115213 9,3X57 - 2500 kr Beskrivning Fin Husqvarna 146 med timeny tryck, Winchester trelägessäkring, nyare kolv samt gängad pipa m15x1 och fästerna till kikarsikte (ej kikarsiktet). Vapnet kräver licens.
Publicerat Oktober 15, 20205 yr Hej. Jag håller precis på att skicka in licensansökan på denna bössa. Tänkte ha som renodlad vakbössa på gris. Hoppas den duger till det Jag har en ljuddämpare på min 8*57 som passar så jag monterar dämpare istället för rekylbroms. Tror du det är ett bra köp?
Publicerat Oktober 15, 20205 yr Författare Bara du svarvar upp hålet i dämparen så den större kulan kan komma ut- då ska det nog gå bra ?
Publicerat Oktober 15, 20205 yr 9 minutes ago Dansken sa: Bara du svarvar upp hålet i dämparen så den större kulan kan komma ut- då ska det nog gå bra ? Eller har en dämpare med utbytbar front och ser till att skaffa en för 9,3.
Publicerat Oktober 15, 20205 yr 14 minutes ago Dansken sa: Bara du svarvar upp hålet i dämparen så den större kulan kan komma ut- då ska det nog gå bra ? Det ska väl funka med den ?