Publicerat Oktober 10, 20205 yr Hej. Ngt konstigt har hänt med mitt snabbfäste. Bifogar bild. Kan jag använda elr måste jag köpa nytt? Förstår inte hur det har hänt. Ett hål på fästet men de har inte gått igenom till andra sidan.
Publicerat Oktober 10, 20205 yr 4 hours ago t00l91 sa: Hej. Ngt konstigt har hänt med mitt snabbfäste. Bifogar bild. Kan jag använda elr måste jag köpa nytt? Förstår inte hur det har hänt. Ett hål på fästet men de har inte gått igenom till andra sidan. Köp nytt.
Publicerat Oktober 10, 20205 yr Ser ut som att du kanske satt "rekylklacken", eller vad den nu kallas, fel. Som jag minns det ska man skjuta klacken/tappen mot någon sida i hålet och gör man det åt fel håll så kan man knäcka fästet pga rekylen.
Publicerat Oktober 10, 20205 yr Vad är det för skena du har på? Det ser ut som Warne ringar för Tikka? Med det stift tänker jag Har du parat något som inte är avsedd att lira ihop?