Publicerat Oktober 23, 20205 yr Hej på er alla! Ny här på forat, men inte oskuld inom hagelladdning. Så låt oss presenteras efter den informationen.. =)
Publicerat Oktober 23, 20205 yr Välkommen till forat. Du har förmodligen fler meriter än att ladda hagel.? Själv är jag en oskuld på den fronten.
Publicerat Oktober 23, 20205 yr Detta är en populär post. 1 hour ago 590A1 sa: Hej på er alla! Ny här på forat, men inte oskuld inom hagelladdning. Så låt oss presenteras efter den informationen.. ? Skriv gärna en presentation i arean avsedd för det. Välkommen till oss ?
Publicerat Oktober 23, 20205 yr Författare Isjonsson känner nog igen mig sen tidigare från andra forum.. Tackar och bockar för det..
Publicerat Oktober 24, 20205 yr 6 hours ago 590A1 sa: Isjonsson känner nog igen mig sen tidigare från andra forum.. Tackar och bockar för det.. Jepp!
Publicerat Oktober 24, 20205 yr Detta är en populär post. 8 hours ago 590A1 sa: Isjonsson känner nog igen mig sen tidigare från andra forum.. Tackar och bockar för det.. Tror det blir bättre om du presenterar dej själv, lsjonsson skulle skulle säkert skriva att du gillar HV71, snö och gösfiske...
Publicerat Oktober 24, 20205 yr 5 hours ago Hipshot sa: Tror det blir bättre om du presenterar dej själv, lsjonsson skulle skulle säkert skriva att du gillar HV71, snö och gösfiske... Helt rätt Hippen.? Älgjakt i ca 1 dm pudersnö o -4-5 grad.?
Publicerat Oktober 24, 20205 yr 15 hours ago 590A1 sa: Hej på er alla! Ny här på forat, men inte oskuld inom hagelladdning. Så låt oss presenteras efter den informationen.. ? Äntligen ! Som Gert Fylking sa ... Du fick tummen ur äntligen, som jag tjatat på dig. du kommer gilla tröskel och takhöjden här ?. Din entusiasm för slug och buckshot kommer uppskattas av många det lovar jag . /P
Publicerat November 4, 20205 yr Tycker också du är välkommen här.(Inte minst för att du är HV71 fan) Drilling