Publicerat Oktober 24, 20205 yr Var in hos en av landets krämare och villhöver infann sig när denna pärla visade sig. De av er som testat en slik, vad är er bedömning av bössan? Tung och stabbig är den, känns som en sportbock men har den några kända problem eller egenheter likt tex flodmans bössor? Ska vad jag förstod vara gjord pre-fransk lilja men med tanke på toleranserna, konstruktionen och mängden stål ser den ut att kunna svälja sämre stridsvagnspatroner så hur står sig denna mot fast steel?
Publicerat Oktober 24, 20205 yr 11 hours ago sidelock sa: Ska vad jag förstod vara gjord pre-fransk lilja men med tanke på toleranserna, konstruktionen och mängden stål ser den ut att kunna svälja sämre stridsvagnspatroner så hur står sig denna mot fast steel? Bra skulle jag säga.... /T
Publicerat Oktober 25, 20205 yr Författare 14 hours ago pmt sa: Bra skulle jag säga.... /T Har du anständig koll på vad slika bössor brukar kunna kosta?
Publicerat Oktober 25, 20205 yr https://torsbohandels.com/sv/hagelgevar-perazzi-dc1---12-99117.html Som hittat för gammalt mög ?
Publicerat Oktober 25, 20205 yr 3 hours ago sidelock sa: Har du anständig koll på vad slika bössor brukar kunna kosta? 25-30 000 privat, beroende på skick givetvis.... Handlare - lägg till 10. /T
Publicerat Oktober 25, 20205 yr På 2020-10-24 at 09:01 sidelock sa: Var in hos en av landets krämare och villhöver infann sig när denna pärla visade sig. De av er som testat en slik, vad är er bedömning av bössan? Tung och stabbig är den, känns som en sportbock men har den några kända problem eller egenheter likt tex flodmans bössor? Ska vad jag förstod vara gjord pre-fransk lilja men med tanke på toleranserna, konstruktionen och mängden stål ser den ut att kunna svälja sämre stridsvagnspatroner så hur står sig denna mot fast steel? Ett pipöverskott m 100 % på den där hörrudu ?
Publicerat Oktober 25, 20205 yr Författare 1 hour ago culot sa: Ett pipöverskott m 100 % på den där hörrudu ? Men den är slätborrad.
Publicerat Oktober 26, 20205 yr 13 hours ago sidelock sa: Men den är slätborrad. Ja det är ju förlåtande i vart fall