Publicerat Oktober 25, 20205 yr Man måste ju få visa upp saker man är nöjd eller stolt över utan att folk ska ta det som skryt. Fin bössa! Det gav sidasida-suget en ny skjuts. ???
Publicerat Oktober 26, 20205 yr En grej som inte används har inget som helst värde. Naturligtvis ska den ut i skogen ?
Publicerat Oktober 26, 20205 yr Asfin pang! Men.. Det fina med dem är att det är just brytvapen, de ska fotas brutna.. Så mycket snyggare
Publicerat Oktober 26, 20205 yr Författare På 2020-10-26 at 16:31 culot sa: Rätt kaliber ? Men oskjuten ?? jag hade aldrig kunnat hålla mig /
Publicerat Oktober 26, 20205 yr Oj. Verkar vara liiite uppgraderad gravyr jämfört med min BS från ca samma period.
Publicerat Oktober 26, 20205 yr 4 hours ago Smålandajägaren sa: Undrade jag med. Hans egna motivering var att han har andra sällsynta vapen som ska användas också. du kanske ser va de där är för nåt Gångjärnsbössa
Publicerat Oktober 26, 20205 yr 4 hours ago Smålandajägaren sa: Undrade jag med. Hans egna motivering var att han har andra sällsynta vapen som ska användas också. du kanske ser va de där är för nåt Riktigt trevligt. Vill gärna se lite närbilder på skapelsen när den är isärtagen etc. Vad är det för kaliber, piplängd etc?
Publicerat Oktober 27, 20205 yr 10 hours ago Smålandajägaren sa: Om du menar gravyren på de två sista bilderna råkade det smyga sig en fel bilder på ett annat vapen. Men det är riktigt fin gravyr på husqvarnan med. Nej det var Husqvarnan jag syftade på. Jag har alltså en 310BS som ju skiljer sig en hel del från AS. Men upp till din är det ju liiite extra... Dock har BS'en extra fina "Öron" vilket jag hade förväntat mig även på en DS. Undrar om det skiljer på årsmodell eller om det varierade lite mer stokastiskt. (Inte helt ovanligt på Huskvarna har jag förstått)