Publicerat November 4, 20205 yr Viking Vidder, min favvodoja, 450 pix exkl frakt från Engelssons. Tycker de är riktigt bra och för dessa pengar riktigt riktigt prisvärda.
Publicerat November 4, 20205 yr Köpte rätt mycket Viking skor, stövlar och kängor fram till för några år sen. Då försvann all kvalitet och skorna gick sönder efter ett år och stövlarna sprack. Har nog inga kvar längre och de som höll längst var stövlarna jag köpte 2002. Ersättningstövlarna jag köpte 2016 gick sönder innan jag slitit ut de gamla. Så jag är lite kluven till Viking numera.
Publicerat November 4, 20205 yr Författare Jag håller med dej Ola men till priset, 450 pix, så är det en väldigt skön sko tycker jag för inga pengar. Jag har två par som jag använder, ett par som får gå civilt och ett par som får gå i mer terräng eller vad jag ska säga. Gillar dem även om kvaliten är sämre nu men svårt att klaga på priset..
Publicerat November 7, 20205 yr Kör med Blundstone 500 och har gjort så i många herrans år. Kan inte tänka mig bättre sko/känga. https://www.naturkompaniet.se/blundstone-unisex-500-brown-ex0000264/
Publicerat November 7, 20205 yr Författare På 2020-11-04 at 18:32 M-98 sa: Säkert bra men va små storlekar de har.. Det är ju utförsäljning, detta är vad de har kvar och kursar billigt. Finns i dammodell även så jag har köpt åt hustrun med. 20 minutes ago Sako_Finnbear sa: Kör med Blundstone 500 och har gjort så i många herrans år. Kan inte tänka mig bättre sko/känga. https://www.naturkompaniet.se/blundstone-unisex-500-brown-ex0000264/ Är det inte samma dojja som Granngården säljer? Tycker de är helt ok men inte ens nästan samma komfort som Viking. Nu är det iofs lite olika användningsområde kan jag tycka. Sen.. jag har för mej att Naturkompaniet är värsta kottplockarbutiken, sponsrar naturskyddsföreningen/WWF och gud vet vad för skräp..
Publicerat November 7, 20205 yr 9 minutes ago Hipshot sa: Det är ju utförsäljning, detta är vad de har kvar och kursar billigt. Finns i dammodell även så jag har köpt åt hustrun med. Är det inte samma dojja som Granngården säljer? Tycker de är helt ok men inte ens nästan samma komfort som Viking. Nu är det iofs lite olika användningsområde kan jag tycka. Sen.. jag har för mej att Naturkompaniet är värsta kottplockarbutiken, sponsrar naturskyddsföreningen/WWF och gud vet vad för skräp.. Tog bara länken från Naturkompaniet, köper inte mina Blundies där.