Publicerat November 13, 20205 yr Alltså, hela forumet verkar konstigt. Det går inte att logga ut och hemsidan ser rent allmänt konstig ut;
Publicerat November 13, 20205 yr 2 hours ago TekDr sa: Ser samma som Exabit. kan bara gå upp flödet med olästa trådar ? hittat inte ”mina ämnen” etc som fanns innan... Jag också!
Publicerat November 13, 20205 yr 1 hour ago MrT. sa: Alltså, hela forumet verkar konstigt. Det går inte att logga ut och hemsidan ser rent allmänt konstig ut; Om du klickar på ditt göteborgs märke i övre högra hörnet borde en meny komma ner där "Logga ut" finns längst ner, det gör de iaf i min webbläsare. Använder Chrome under Win10, inte testat på mobilen idag än.. Du saknar den blå randen ser jag den har jag och där kan jag välja aktivitet och sen finns mina ämnen.
Publicerat November 13, 20205 yr 26 minutes ago Galne sa: Om du klickar på ditt göteborgs märke i övre högra hörnet borde en meny komma ner där "Logga ut" finns längst ner, det gör de iaf i min webbläsare. Använder Chrome under Win10, inte testat på mobilen idag än.. Du saknar den blå randen ser jag den har jag och där kan jag välja aktivitet och sen finns mina ämnen. Nej, någon "blå rand" finns inte (som du redan konstaterat) och att logga ut är därför inte något alternativ. Har tidigare inte haft några problem av denna typ, vare sig på telefonen (Android) eller datorn (W10), DuckDuckGo (under Google).
Publicerat November 13, 20205 yr 4 hours ago exabit sa: Vägrar Tapatalk så kör på telefon på vanliga sidan. Lite svårt att logga ut när det ser ut så här (fast jag brukar sällan/aldrig logga ut): Det är på gång med en egen telefon app till vårt forum, återkommer så snart det är klart. //Niclas
Publicerat November 13, 20205 yr 10 minutes ago Niclas L sa: Det är på gång med en egen telefon app till vårt forum, återkommer så snart det är klart. //Niclas Vore nice om ni kunde fixa till sidan till datorn också, (se ovan).
Publicerat November 13, 20205 yr 12 minutes ago MrT. sa: Vore nice om ni kunde fixa till sidan till datorn också, (se ovan). Hmm.... Så här ser det ut på min dator: Google Chrome och EDGE
Publicerat November 13, 20205 yr Kan inte se att sidan drar några resurser utöver normalt heller. På denna bild har jag Photoshop, Chrome, Edge och Outlook igång samtidigt.
Publicerat November 13, 20205 yr 1 minute ago Niclas L sa: Bild på var ni loggar ut: Ser inte ut så hos mig
Publicerat November 13, 20205 yr 2 minutes ago hs_merkel sa: Ser inte ut så hos mig Prova att köra ctrl + r
Publicerat November 13, 20205 yr Just now Niclas L sa: Prova att köra ctrl + r Endast telefon,dator äger jag ingen
Publicerat November 13, 20205 yr 1 minute ago hs_merkel sa: Endast telefon,dator äger jag ingen OK, då blir det till att vänta på Appen...
Publicerat November 13, 20205 yr Författare Jag får nu meddelande i Safari, Mac, att sidan drar mycket ström. Det får jag annars bara på Aftonbladet. Det är bara när sidan är aktiv som processoranvändningen är hög inte om den ligger i bakgrunden. Meddelande om strömförbrukning: Med Jaktsidans flik aktiv: Med Sydsvanskans flik aktiv:
Publicerat November 13, 20205 yr Jag kör Mozilla Firefox och har ingen högre processoraktivitet Om det beror på blockeringar för Googel Spy vet jag inte
Publicerat November 13, 20205 yr Tagit mig 5 min och försöka läsa den här tråden på telefonen, sidan laddas om och sen när det gått lite tid får jag svart fönster med att meddelande om att det är för många fel på sidan!
Publicerat November 13, 20205 yr Om det är någon tröst så finns det andra forum (landcruiser)som också har ändrat utseende och uppför sig väldigt märkligt.
Publicerat November 13, 20205 yr Författare Verkar som om allt inte syns på mobilen. Notiser, meddelande mm är borta. Så här ser det ut på min iPhone SE, 2016.
Publicerat November 13, 20205 yr 1 hour ago Niclas L sa: Hmm.... Så här ser det ut på min dator: Google Chrome och EDGE Konstigt ?. Så här ser det ut på min mobil (Samsung Galaxy S8+);
Publicerat November 13, 20205 yr Detta är en populär post. 1 minute ago lsjonsson sa: Kan fortfarande inte logga ut från min. Kan.. eller vill inte? ?
Publicerat November 13, 20205 yr 3 hours ago Niclas L sa: Hmm.... Så här ser det ut på min dator: Google Chrome och EDGE Såhär ser det ut på min startsida. Jag kör med Google Chrom.