Publicerat November 17, 20205 yr Allt blev bra snurrigt med att flytta 'tråd' panelen från vä till hö sida.
Publicerat November 17, 20205 yr 11 hours ago tecno sa: Allt blev bra snurrigt med att flytta 'tråd' panelen från vä till hö sida. Jag kan flytta tillbaka den om ni hellre vill ha den på vänster sida ? //Niclas
Publicerat November 17, 20205 yr Jag vill gärna ha så att jag kan redigera / ändra inlägg igen. Jag kan inte moderera. Och det funkar inte alls på telefonen (och det är den jag använder mest)
Publicerat November 17, 20205 yr Jag kan inte komma åt kontrollpanel eller meddelanden från telefonen. Och vill inte använda Tapatalk ?
Publicerat November 17, 20205 yr 1 hour ago exabit sa: Jag kan inte komma åt kontrollpanel eller meddelanden från telefonen. Och vill inte använda Tapatalk ? Jobbar på detta. //Niclas
Publicerat November 18, 20205 yr Författare 13 hours ago, Niclas L said: Jag kan flytta tillbaka den om ni hellre vill ha den på vänster sida ? //Niclas Ja gärna det, ingen panik ta det när det passar in i det hela.
Publicerat November 18, 20205 yr 1 hour ago HuggyBear sa: ÄNTLIGEN! ? Menyn tillbaka uppe till höger! TACK!??? Håller med - underbart!