Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Säkring m98

Featured Replies

Publicerat

Frågor har säkerligen ställts flertal gånger, men jag orkar inte bläddra och leta...

Mitt nyinköp, en 640 m98, har det gjorts modifiering av säkringen på. Den har kvartsäkring på som jag inte gillar så mycket... Samt att återgå till den ursprungliga är inte så intressant då jag vill ha lägre ringar på skenan. 
Det jag är ute efter är en trelägessäkring a lá Winchester M70-typ eller Recknagel Secura till m98. Finns väl även liknande från andra fabrikat, men var i vårt avlånga land kan man köpa sådan?

Tacksam för svar!

LYEQDhHRtgy0p9a3EhP1HdgASALqaSRAj86-XJ9Ueu_0sQ4tVJ8kK3b4Rsa0AGqI6tHmz0Xm5-efr1LxyhZakn8__SAOAZ7vjsd4BTjoC8JFa3VAb4ucBM-rJsx0bzdCkm2uaz6oYVjcp7a7djb3ZclrkQsXCmTsr1lO4PdSSslcLQ6pVE40hWAKQJ5s2YNUjqk_V592_mhFMUnOlND94dae9J6j3YMIsKxBSFXsnQWiu84JvZhGqSSdj5t6e5US71yFWaMnekFKPF-gbxNDje_lPNv7opGrzVCQUZtEqfY0WK3uo6Za_QRNvzDpZOqhPqOIZ1maHi23glN91Fn3bYkk17MXG4mPrsThRTaOG1cC04f5KS6Ffz7sHT63h7Lb_hjOTq_dLDz14jU0Dk1ADTp9lkxxZFdyMte4pklBjiyUaMlg2e52iztq9s6-8OtAefnY0fxOkWGy5QwxtLqHIdT_HMRpeo5lkEk7GRDb9qSQdb0S4iPKMBvuNIDpFUdr9Q2-819L55xqe8BbSnWYr_BxVvZMzvf9faU0TVQVIwWcu-Oj9Syz-4Jp1L2TpcZySK6CoF_ATeWVqq-tALXB2Kh8syCRfWe2s1xcpGexXNKwfkT-CzLi2r8JLrNNqkork7Siyy62hTHrMkVAkm5AjFWnSO9smnNylvyWjDNrwYb7NbafP6hHqJbVbWge=w488-h1057-no?authuser=0

Publicerat

Brownells 

Publicerat
  • Författare

Nope, inga som man kan beställa tyvärr. Har kollat där... :(

Publicerat
  • Författare

Vad jag kunde se så är det restorder på den. Då innebär det väl att man inte vet när den levereras. Eller har jag fel?

Publicerat

Typ så, när du har lagt din order så beställer Brownells hem en från Gentry. Så leveranstiden kan variera beroende på lagersaldo, orderhantering, frakt osv.

Publicerat

Grauwolf har recknagels säkringar för 250-320Euro beroende på modell, men då får du blånera själv...

Publicerat

Sök hos NECG

New England Custom Guns