Publicerat December 21, 20205 yr Frågor har säkerligen ställts flertal gånger, men jag orkar inte bläddra och leta... Mitt nyinköp, en 640 m98, har det gjorts modifiering av säkringen på. Den har kvartsäkring på som jag inte gillar så mycket... Samt att återgå till den ursprungliga är inte så intressant då jag vill ha lägre ringar på skenan. Det jag är ute efter är en trelägessäkring a lá Winchester M70-typ eller Recknagel Secura till m98. Finns väl även liknande från andra fabrikat, men var i vårt avlånga land kan man köpa sådan? Tacksam för svar!
Publicerat December 21, 20205 yr Författare Nope, inga som man kan beställa tyvärr. Har kollat där...
Publicerat December 21, 20205 yr Vad är det för fel på denna då? GENTRY CUSTOM LLC MAUSER 98 THREE POSITION BOLT SHROUD M-98 Safety - Brownells Sverige
Publicerat December 22, 20205 yr Författare Vad jag kunde se så är det restorder på den. Då innebär det väl att man inte vet när den levereras. Eller har jag fel?
Publicerat December 22, 20205 yr Typ så, när du har lagt din order så beställer Brownells hem en från Gentry. Så leveranstiden kan variera beroende på lagersaldo, orderhantering, frakt osv.
Publicerat December 22, 20205 yr Grauwolf har recknagels säkringar för 250-320Euro beroende på modell, men då får du blånera själv...