marcus.söderlund 1,632 Posted January 11 Share Posted January 11 Tänkte kolla om någon testat denna. Gjort en provladdning i lägre regionen men eftersom de är en hp och lär göra 900+ så misstänker jag att den är rätt blöt? De va den kulan som fanns hemma just nu. Därsv provladdning med denna i drillingen😁 Quote Link to post Share on other sites
exabit 5,081 Posted January 11 Share Posted January 11 Är det G477 med Scharfrand? I så fall laddade jag dem i första 300 Win Mag:en. De torde vara jävulskt blöta. Quote Link to post Share on other sites
marcus.söderlund 1,632 Posted January 11 Author Share Posted January 11 1 hour ago exabit sa: Är det G477 med Scharfrand? I så fall laddade jag dem i första 300 Win Mag:en. De torde vara jävulskt blöta. Japp de ska de va. Då bör den duga o plocka kråkfågel med på åteln iaf😁 Quote Link to post Share on other sites
orm 3 Posted Thursday at 08:12 PM Share Posted Thursday at 08:12 PM Laddade såna till 308:an förut. Skjöt tätt som attan gjorde dom👍. Sköt även en bäver med den. Det gick utmärkt. 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts