Publicerat Januari 15, 20215 yr ❤️?. Detta har jag tyvärr varit inställd på ett tag då åldern börjat ta ut sin rätta, så det känns inte så tungt. Tyvärr så har man blivit rätt så härdad genom åren, samt att det är lättare att ta beslutet när åldern har slagit att tiden är slut. Det kommer alltid vara svårare med en yngre hund som inte fått ett helt liv. Tack för denna tid Kyra och hälsa mamma och syrran, ni kommer att ha det bra tillsammans❤️❤️. Kyra och Izza Här med en medalj hjort. Hennes första gris. Räv En dålig bild med henna och mamma Dixie vid en av hennes älgar.
Publicerat Januari 15, 20215 yr Beklagar. Tungt beslut, men man måste tänka på hundens välbefinnande i första hand.
Publicerat Januari 15, 20215 yr Beklagar sorgen. Det är dessa stunder som man funderar mycket som hundägare. Det gör mycket ont men förhoppningsvis kommer de ljusa minnena att hjälpa till i längden att få en på fötter igen.
Publicerat Januari 15, 20215 yr Tufft, men tyvärr livets gång, Styrkekramar. Är snart där själv, jobbigt när dom gamla grånosarna måste lämna?
Publicerat Januari 16, 20215 yr Fan vad jobbigt oavsett tycker jag.. den här delen av hunderiet vänjer man sig aldrig vid. Kände sist när vi tog bort min spaniel att även om det var dags för honom i allra högsta grad så vart det jobbigt ändå. Dels för att man sörjde Zacko men dels att alla andra av våra hundar kom tillbaka känslomässigt, situationen gjorde att man kom ihåg Argo, Hampe och hela gänget.. inte kul. Träffade ju Kyra när Hanna och jag var där, märktes att hon hade varit med ett tag...