Publicerat Januari 31, 200719 yr Vad betingar en sådan i värde begagnad, årsmodell början 90-talet? Skicket är väldigt bra med choker och ejektorer. Begärt pris är 7900.
Publicerat Januari 31, 200719 yr Priset låter helt OK, dock så har jag inte sett bössan ifråga.... // gAsToN
Publicerat Januari 31, 200719 yr Författare Priset låter helt OK, dock så har jag inte sett bössan ifråga....// gAsToN Den gode Johka har lovat att ta hem *henne* ikväll från handlaren och jag kan ju lägga ut lite bilder senare. Får låna bössan tom nästa vecka och om jag är bättre i ryggen ska jag försöka prova några smällar.
Publicerat Januari 31, 200719 yr Författare Nu har jag soveln hemma. Inte mycket att anmärka på i skick, ser riktigt bra ut. Det enda isåfall är det vidriga trycket, segt som gummi men jag antar att *min* smed kan fixa det? Bilder:
Publicerat Januari 31, 200719 yr Där har du en hagelbössa för resten av ditt liv om du sköter henne. Jag har en likadan som har hängt med mig i skogen i drygt 20 år utan att svika mig.
Publicerat Februari 1, 200719 yr Det "sega trycket" kan mest troligt åtgärdas med en rengörning av mekanismen, så låt inte det hindra dig. // gAsToN
Publicerat Februari 1, 200719 yr Författare Det "sega trycket" kan mest troligt åtgärdas med en rengörning av mekanismen, så låt inte det hindra dig.// gAsToN Exakt sörru Diskuterade detta med vapensmeden idag och han trodde som du att det nog finns en massa kollijox i mekanismen. Så fort jag blir bättre i ryggen ska jag ta med en papptavla och ett gäng duvor och se om det finns någe död i soveln!
Publicerat Februari 4, 200719 yr Ahh, ser att du tar sommarens utmaningar på allvar :-* Välkommen i 686ans brödraskap. MVH
Publicerat Februari 4, 200719 yr Författare Ahh, ser att du tar sommarens utmaningar på allvar :-* Välkommen i 686ans brödraskap.MVH Johka o jag ser framemot att få piska sörlänningarna i skytte! ;D 8) ??? Imorgon skall licensansökan på 686án lämnas in.