Publicerat Februari 15, 20215 yr Hjäääälp!!! Jag får inte igång "Molnus" på en ny kamera jag har köpt och får den inte att "tala med" appen i min telefon: Den säger "inväntar inställningar" och kameran tar inga bilder. Finns det någon i närheten av Kumla som kan VISA mig ? Pretty please with sugar on top
Publicerat Maj 7, 20223 yr Hej! Hittade den här gamla tråden, har nämligen precis samma problem med en ny Hylte kamera... kommer du ihåg hur du löste det?
Publicerat Maj 7, 20223 yr Författare Skitenkelt: Jag ringde till Lennart 😉 Skämt åsido: Jag har för mig den bara "hoppade i gång". Vill minnas att felet var i telefonen...
Publicerat Maj 7, 20223 yr Ok tack, får göra ett nytt försök imorrn...man kan ju bli galen av sånt där.
Publicerat Maj 7, 20223 yr Jo, jag såg den också...men kameran tar ju ingen bild så det finns inget att skicka.
Publicerat Maj 7, 20223 yr Författare Gå igenom alla inställningar i kameran och se till att det står rätt
Publicerat Maj 8, 20223 yr Nu funkar det....minneskortet som jag beställt från Hylte var skrivskyddad?! Bytte till ett annat, då funkade det. Även säkringshållaren jag fick från Hylte var trasig och fungerade ej.
Publicerat Maj 8, 20223 yr Ett minneskort är bara skrivskyddat om man skjutit på det lilla låset på sidan, kolla så du inte kommit åt det!