Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bil

Featured Replies

Publicerat

Hej! Jag ska snart fylla 18 och om allt går som planerat har jag körkort senast 31 mars och  jägarexamen  sista april-början på maj.

Kommer ha en toyota avensis -99 som första bil och tänkte bygga den till jaktbil inte så avancerat men lite förvaring. sedan om några år tänkte jag satsa på antingen toyota hillux eller ford ranger raptor med hundbur då jag funderar på att skaffa hund. Men nu till min fråga. Någon som byggt jaktbil på 2wd kombi Och skulle vilja dela med sig av tips och bilder?? Tack på förhand Mvh Mattias

Publicerat

Jag har sabbat så många kombis...

Vad har du i åtanke?

Självklart ska du ha heckpack.

Skönt med dieselvärmare, med fjärrkontroll..

Laddningstation

Rövvärmare. Även skotork

Publicerat

Hade en lastbilsreggad kombi. Byggt helt plant golv bak och hundgrindar bakåt. Förvaring för diverse under golvet såsom 2st 250 pack hagel kal 12. Hagelbössa med mera. Sen krokar på galret framåt så man kan hänga upp massa koppel o dylikt. Sen om du kan. Svetsa bukplåt till bilen av typ durk eller liknande. De lär du behöva då avensisen är låg!

Publicerat
  • Författare
På 2021-02-16 at 13:57 lindgren sa:

Jag har sabbat så många kombis...

Vad har du i åtanke?

Självklart ska du ha heckpack.

Skönt med dieselvärmare, med fjärrkontroll..

Laddningstation

Rövvärmare. Även skotork

Ska bara ha lite lättare förvaring och utsrusta den med laddstation är tanken men vill gärna ha tips på vad mer man kan göra?

Publicerat
  • Författare
15 hours ago marcus.söderlund sa:

Hade en lastbilsreggad kombi. Byggt helt plant golv bak och hundgrindar bakåt. Förvaring för diverse under golvet såsom 2st 250 pack hagel kal 12. Hagelbössa med mera. Sen krokar på galret framåt så man kan hänga upp massa koppel o dylikt. Sen om du kan. Svetsa bukplåt till bilen av typ durk eller liknande. De lär du behöva då avensisen är låg!

Jo den är ju det. Men tänkte försöka höja den en bit och sätta på lite grövre däck?

• 4 weeks later...
Publicerat
På 2021-02-17 at 14:52 Matte03 sa:

Jo den är ju det. Men tänkte försöka höja den en bit och sätta på lite grövre däck?

Vill du ha lite mer inspiration på vad du kan göra med bilen utan att göra alltför många ingrepp kan du kolla denna videon. ?

• 2 weeks later...
Publicerat
  • Författare
På 2021-03-16 at 20:25 klompdomp sa:

Vill du ha lite mer inspiration på vad du kan göra med bilen utan att göra alltför många ingrepp kan du kolla denna videon. ?

Tack för länken. Fick lite inspiration nu?