Publicerat Februari 2, 200719 yr Har köpt en 9,3*57 och undrar om någon på detta forum har en laddning som funkar bra ??? 50st helmantel ligger i vapenskåpet och väntar på bössan. Tänkte ha den som hundförar bössa, helst 15grams kula. I Haparanda så får man vänta på licens har nu väntat 6 veckor och dom vet inte när den är färdig > Dom sitter på sina feta arslen och fikar hela dan > > > > >
Publicerat Februari 2, 200719 yr I Haparanda så får man vänta på licens har nu väntat 6 veckor och dom vet inte när den är färdig >Dom sitter på sina feta arslen och fikar hela dan > > > > > När du får din licens skickar du en enkel blomma med ett kort och tackar för det snabba handläggandet... nästa gång du söker licens kommer det gå på några dagar...
Publicerat Februari 2, 200719 yr Författare När du får din licens skickar du en enkel blomma med ett kort och tackar för det snabba handläggandet... nästa gång du söker licens kommer det gå på några dagar... Skulle inte tro det har sökt flera licenser det senaste året och den som gick snabbast tog ca 4 veckor
Publicerat Februari 2, 200719 yr Författare janne du får inte ha så bråttom ;D ;Ddet måste vara IKEA effekten Inte så bråttom Man får ju älltid vänta på snuten ;D men cycklar jag utan lyse så tar dom mig på 2sek ;D Man går ganska het när man ringer dom > Vi har inte tid med vapen säger dom > men fika det kan dom >
Publicerat Februari 4, 200719 yr skulle vilja ta del av någon laddata till 16,2 grams kulor i 9,3x57 /Tobban
Publicerat Februari 7, 200719 yr Författare Äntligen fick jag licens på 9,3an det tog ENDAST 7 veckor > Har ingen laddata till 9,3*57
Publicerat Mars 24, 200719 yr Har köpt en 9,3*57 och undrar om någon på detta forum har en laddning som funkar bra ???50st helmantel ligger i vapenskåpet och väntar på bössan. Tänkte ha den som hundförar bössa, helst 15grams kula. I Haparanda så får man vänta på licens har nu väntat 6 veckor och dom vet inte när den är färdig > Dom sitter på sina feta arslen och fikar hela dan > > > > > Flytta till grannkommunen 5 mil väster ut ist. ;D Högst ett dygn. ;D Här finner Du info. http://www.robsoft.nu/databaser_se/laddata...ads.asp?MainID=