Publicerat April 25, 20214 yr Min Systerson har tagit Jägarexamen och ” bombat ” mig med råd och dåd om vilka bössor och runtomkring grejer han behöver. Jag har förvisso ett förflutet från Tävla i Sporting och for land och rike kring på LL test och jakt på rankingplacering.. Det var nu rätt länge sedan och trots att jag ofta körde vid samåkning så kommer jag inte ihåg var Banorna låg och vad dom hette, nån som har koll ? Jag vill gärna om möjligt styra in honom på Sporting så han inte fastnar i J-Trap träsket eller annat hemskt.
Publicerat April 25, 20214 yr Ulkeröd, en bit att åka norrut från Gbg, ligger väl i Munkedals kommun.
Publicerat April 25, 20214 yr https://www.jaktskyttarna.se/ Nimrod i Uddevalla, det finns en del där i trakten.
Publicerat April 25, 20214 yr Författare Hur är ” klassen” på de olika banorna? en liten compact eller har dom rejäla torn ? Varför frågar jag inte min kompis Conny Petters kan man ju undra, måste undersöka huvet 😳