Publicerat September 24, 20214 yr 1 hour ago sidelock sa: Jag skar ju upp en hull Va??? Hur fan tänkte du där🤐 Mike
Publicerat September 24, 20214 yr Detta är en populär post. 7 hours ago Mad Mike sa: Va??? Hur fan tänkte du där🤐 Mike Jag behövde blyet till en torskpilk. Herr culot som laddar egna ville jag skulle slakta bismuth också men där går gränsen.
Publicerat September 25, 20214 yr 17 hours ago sidelock sa: Jag behövde blyet till en torskpilk. Herr culot som laddar egna ville jag skulle slakta bismuth också men där går gränsen. För en sekund så trodde jag det fanns hopp för dig och sen sket de sig… 😎
Publicerat September 25, 20214 yr 2 hours ago culot sa: För en sekund så trodde jag det fanns hopp för dig och sen sket de sig… 😎 Alla andra på hela forumet hade rakt motsatt upplevelse☺️
Publicerat September 25, 20214 yr 3 hours ago sidelock sa: Alla andra på hela forumet hade rakt motsatt upplevelse☺️ Vad kan jag säga … jag är omgiven av idioter 😎😎😎