Publicerat Maj 13, 20214 yr Tyvärr har jag mina Hagel och Ladd buddies extremt utspridda i det avlånga landet Svedala... Jag behöver få upp lite prylar från Plattlandet ( Skåne ) till Stockholm, om det gick att koordinera med ett inköp fr Sakab så vore det kanoners. jag själv kommer nog åka från Stockholm > Skåne i Aug -sep om nån vill ha ner saker.
Publicerat Maj 13, 20214 yr Jag åker över bron om en halvtimme och åker norröver. Om någon kan möta upp har jag gott om plats. Då kommer komponenterna till Närke.
Publicerat Maj 13, 20214 yr Författare 3 hours ago Dansken sa: Jag åker över bron om en halvtimme och åker norröver. Om någon kan möta upp har jag gott om plats. Då kommer komponenterna till Närke. Hoppla jädrans nu e du redan på väg 🤣
Publicerat Juni 8, 20214 yr Författare Jag fick tag på 1000 kal 16 övning så de som ligger i Skåne får vänta tills jag svänger ned själv i september, eller om WT besöker hufvudstaden ...
Publicerat Oktober 1, 20214 yr Författare Jag fick plattlännings besök i somras iom att WT gästade det culotska hemmanet i somras, så mitt förråd av kal 16 övningstål är gott för en hyffsat lång tid..