Publicerat Maj 18, 20215 yr Fått lite konstiga saker i rutan för Biltemas reklam, innan har det stått något om VPN. Inte hunnit med och läsa men idag var det tydligare att något var fel, inställningsikonen darrade så att säga... Tror inte den skall ligga över Biltema reklamen...
Publicerat Maj 18, 20215 yr Jag har också haft något vajsing, jag körde en malware rensning och nu verkar det ha lugnat sig.
Publicerat Maj 19, 20215 yr Har också haft lite oanständiga förslag från Biltema i reklamen... Blev först lite glad att de breddat sitt utbud 😂 men tror nog att kvaliteten är samma som allt annat från Biltema så jag avstod 🤔
Publicerat Maj 19, 20215 yr Biltemas verktyg med 10 års garanti är faktiskt inte helt värdelösa... gissar ju dock att ingen sparar kvittot från biltema i tio år... men ändå... dom funkar.
Publicerat Maj 19, 20215 yr 2 minutes ago, Dahla said: Biltemas verktyg med 10 års garanti är faktiskt inte helt värdelösa... gissar ju dock att ingen sparar kvittot från biltema i tio år... men ändå... dom funkar. Och benhårda på kvitto fastän varan tydligt och klart kommer från dom. "kan ju vara stulet" har jag fått som svar. Har en sats insex T-nycklar där de små storlekarna inte är hårda nog så de slits. Tyvärr finns ju inte modellen kvar så det är inte så enkelt att komplettera heller
Publicerat Maj 24, 20215 yr Kommer upp en kvinna i en "darrande" cirkel i reklamen från Biltema till och från...
Publicerat Maj 26, 20214 yr Författare Någon som vet om Niclas kollar i tråden och har koll på att det upplevs bekymmer??
Publicerat Maj 26, 20214 yr Samma problem. Känns inte som ägarna har kontroll. Fulreklam och bitcoin mining...