Publicerat Maj 26, 20214 yr 8 hours ago M-98 sa: Är det någon som importerar/saluför Cheddite i Sverige? M-98 Krut eller ammo och hagel komponenter känner jag till som det kommer en del av till sverige men ?
Publicerat Maj 26, 20214 yr 10 hours ago M-98 sa: Det var ammo som jag tänkte främst på men även "komponenter " Ok , de jag vet brukar ha en del cheddite komponent är vildsvin.se och då tändhattar och hylsor med cheddite Tdh , dito förladdningar har jag aldrig hört att någon lagerför, ,men om så vore så lär deras påslag överstiga att köpa direkt själv från Italien, i vart fall om du tänkt shoppa på dig en del .. Vilka komponenter söker du ?
Publicerat Maj 30, 20214 yr Författare På 2021-05-26 at 19:07 culot sa: Ok , de jag vet brukar ha en del cheddite komponent är vildsvin.se och då tändhattar och hylsor med cheddite Tdh , dito förladdningar har jag aldrig hört att någon lagerför, ,men om så vore så lär deras påslag överstiga att köpa direkt själv från Italien, i vart fall om du tänkt shoppa på dig en del .. Vilka komponenter söker du ? Du råkar inte ha sett Royal Drive Fibre 32 gram hos någon handlare i Sverige?
Publicerat Maj 30, 20214 yr 1 hour ago M-98 sa: Du råkar inte ha sett Royal Fibre 32 gram hos någon handlare i Sverige? Jag besöker i princip aldrig några handlare längre annat än att handla övningshagel jakt dito är jag självförsörjande på sedan mitten nittiotalet. Sen har jag inte ägnat fiberladdat nån större uppmärksamhet, men visst jag har alla komponenter för ladda papp m fiber...
Publicerat Maj 30, 20214 yr 3 hours ago M-98 sa: Du råkar inte ha sett Royal Fibre 32 gram hos någon handlare i Sverige? Är det några plugg du provat tidigare?
Publicerat Maj 30, 20214 yr Författare Inte mer än några stycken typ 5-6st. Men de verkar vara populära i Frankrike och även i England säljs de. Plätterade hagel, transparen platshylsa, 30 eller 32 gram US 5 eller US 6. Passar i bössor med 65/67 läge. Det var bra åka i patronerna.